vrijdag 11 april 2008

Verjaardagsfeestje Daan

Denk je dat je alles in kannen en kruiken hebt voor het feestje van Daan, belt degene die het doet af.
Hij is ziek. Vervelend voor hem, maar ook voor ons. Had nu dus nog maar 2 dagen om iets anders te zoeken.
Hoop dingen zaten al vol of ik was te laat.
Gelukkig heb ik toch nog wat gevonden.
We gaan naar het vestingmuseum in Naarden, daar kan je ook feestje vieren. http://www.vestingmuseum.nl/
Het klinkt heel leuk. Ga een hoop foto's maken en als ik niet te moe ben, dan plaats ik ze morgen al op mijn blog!

Groetjes san

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoop dat het feestje leuk was!!! Moet je nog wel even op je blog laten weten hoe het was.
Liefs Sandra.

Anoniem zei

Leuk feestje, ook eens iets anders, fijn dat de kids het ook leuk vonden.
liefs
roelie